14 вересня на платформі ZOOM відбувся вебкаст територіального методичного об’єднання вчителів математики за темою «Шкільна математична освіта: досвід, реалії, можливості». Серед спікерів вебкасту – Олена Боброва, вчителька історії Лозівського ліцею №3, голова ТМО вчителів математики, викладачка другого сезону Лозівської школи онлайн окреслила важливі акценти інструктивно-методичних рекомендацій щодо викладання математики в 2023/2024 навчальному році.
Досвід використання можливостей Лозівської школи онлайн на уроках математики, презентувала Дар’я Авраменко, вчителька математики Катеринівського ліцею, викладачка першого сезону Лозівської школи онлайн. Особливості НМТ з математики у 2023 році окресли
...
Читати далі »
|
14 вересня на платформі ZOOM відбувся вебкаст територіального методичного об’єднання вчителів математики за темою «Шкільна математична освіта: досвід, реалії, можливості». Серед спікерів вебкасту – Олена Боброва, вчителька математики Лозівський ліцей №3, голова ТМО вчителів математики, експертка освітнього медіапроєкту «Великий освітній марафон». Методичні рекомендації, щодо оцінювання в 5 класі НУШ, разом з учасниками вебкасту обговорила Наталія Бойкова, вчителька математики Лозівського ліцею №3. Консультант КУ «ЦПРПП» Владислав Акименко, окресли нові виклики нових реалій математичної освіти
|
11 лютого 2022 року відбувся онлайн-семінар щодо проведення міжнародного дослідження PISA – 2022, на якому вчителі математики ознайомилися із особливостями проведення міжнародного дослідження в Україні, із збірником «PISA &ndas
...
Читати далі »
|
16 листопада 2021 року відбулося засідання територіального методичного об’єднання учителів математики, на якому були підведені підсумки ЗНО – 2021 за основними показниками, проаналізовані завдання, при виконанні яких випускники допустили найбільше помилок та визначили першочергові завдання для більш якісної підготовки здобувачів освіти до ЗНО – 2022. З матеріалами можна ознайомитися ТУТ
|
09 червня 2021 року відбулося засідання територіального методичного об’єднання учителів математики у формі круглого столу «Контроль і оцінювання навчальних досягнень учнів під час дистанційного навчання».
Під час роботи педагоги ознайомилися із законодавчими документами стосовно даної теми, розкрили спектр думок із зазначеної теми, обговорили проблемні питання та визначили шляхи їх вирішення.
...
Читати далі »
|
|